Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Anders naar het toilet gaan.

De foto heb ik donker afgebeeld om een nachtsituatie te simuleren...hihi.
Soms dan maar weer eens even een rare titel aan een stukje geven, uiteindelijk moet 'men' de aandacht zo nu en dan trekken om het weblog in the picture te houden. "Men" doet dit nu zelf ook even.
Vannacht ging ik anders naar het toilet en raad eens wat!
Het beviel me prima, bijna zo goed dat ik in alle eeuwigheid troep zou willen verplaatsen in mijn huis!
Nachtelijke onderbelichting deed er natuurlijk nog een duitje bij. ( Waarschijnlijk in het zakje)



Werkelijk, ik kan het volkomen loslaten dat niets nog herkenbaar is op mijn bovenverdieping.
Kijk, dat noemt men nou; Enorm ( spiritueel, bewust levend) in het hier en nu staan, zonder waarde oordeel.
Volgens mij is mijn "geest" zich aardig aan het bevrijden van angsten en frustraties, van gehechtheden en waardeoordelen.
Bewust in het leven staan en bewust zijn van je eigen gedrag in context met je omgeving...
Een levenshouding die mij goed, en steeds beter bevalt.
Altijd in bloei en altijd vruchtdragend....



En dan "zit" je eindelijk op dat toilet en dan is dit je uitzicht....
Mijn hemel, wat ben ik ongelooflijk flexibel aan het worden.
Dus nòg flexibelderder dan ik reeds was.
Nog even en ik moet mij in het elastiek gaan kleden!

Geachte lezer/bezoeker,
Vergeef mij dit schoonheidsfoutje..
Dit bericht hoorde eigenlijk op

5 opmerkingen:

  1. Dit schoonheidsfoutje is je helemaal vergeven hoor.
    Dat kan allemaal gebeuren in drukke tijden.
    Het stukje laat zien dat er hard gewerkt wordt en al is, nog een paar dagen en dan ligt je nieuwe vloer er en dan krijgt alles weer een keurig opgeruimd plekje en ben jij uit de chaos.
    Maar ik moet zeggen je hebt een keurig opgeruimde chaos. Dat maakt het straks terugzetten alleen maar makkelijk.
    Succes Walter, hoop dat je toch een beetje weekend kunt vieren tussen alle bedrijven door, dan kun je er maandag en dinsdag weer volop tegenaan.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Walter,
    in amsterdam zouden wij zeggen het lijkt het waterlooplein wel,en daar is het altijd gezellig.
    Vraag me alleen af of er nog wel ruimte is om de vloer delen te leggen ha,ha,ha.
    Het uitzicht van af de de w.c.is wel een blik op kunst werken.
    Je weet het Walter na een chaos komt alles extra mooi voor de dag,groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is het te simpel gezegd, waarom neem je het toilet beneden niet, in alle rust......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgende weekend gaan we ook intern verhuizen. Ik hoop dat ik het er net zo flexibel als jij vanaf breng.
    Vroeger was intern verhuizen mijn hobby en ook nu heb ik er zin in.
    Schiet je al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Elly, de 'Kosmos' stelt me op de proef...
    Er zitten wat dingen tegen, tijd voor nieuwe lessen, noem ik dat dan maar.
    En weet je dat die manier van 'denken' werkelijk helpt, rust geeft. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com