Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Ergens heeft het mee te maken...

Het heeft te maken met;



Inderdaad, je ziet het goed....













En dan zou je kunnen denken; aha, weer een staaltje niet-fotografie?

Nee, dat is het niet.
Verwarrend, vind je ook niet?
Ga ik op deze manier de tekst 'verlengen' dan wordt het wel wat anders,
een ander label.
Dus, aangezien zeer waarschijnlijk bijna niemand ooit op 'labels' drukt..
( zelf doe ik dat bij andere weblogs ook niet zo vaak en ga ik ervan uit dat ik een min of meer gemiddeld persoon ben, op enkele karaktereigenschappen na, zijnde; uhh, nee dat houd ik voor mezelf)
ben ik nu absoluut de draad van deze zin kwijt, hetgeen goed uitkomt.
Het rechtvaardigt helemaal het label, zijnde; 
( zie hieronder..)










.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com