Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Blogkunst project.


























































































Misschien wil je zelf even bij reacties intypen welk werk het jouwe is.
Tegelijkertijd hebben andere lezers dan ook je webloglink.
Al dan niet met je 'zegje' erbij.
Dat lijkt mij een creatieve afsluiting van de eerste van een reeks 'creatieve projecten' op Spijkerbed

Bedankt!
Walter.






1 opmerking:

  1. mijn 'werkje' is met de roos
    jammer dat ze niet scherp is, komt door het verkleinen, en dan terug uitvergroten

    werk nr 3 vind ik het mooist, behalve dat er nog weinig van het originele werk te zien is

    de goudse boerenkaas van Gerda vind ik heel origineel
    en typeert jou, hihi

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com