Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Krullend haar.





Zo tot een jaar of vijf had ik goudkleurig krullend haar, daarna werd het van bruin tot zwart.
Mijn relatie met 'god', waarvan ik het niet-bestaan niet wist, werd steeds sterker.

De slapen kleuren moeizaam grijs, de baard doet veel beter zijn best en is reeds grijzer.
En net toen ik 'god' begreep voor wat hij/het of zij al dan niet/wel was...
Het werd stil.
Dus ging ik die stilte in, wat moet je anders?
En daar kwam ik 'hem' tegen...Best wel schokkend om 'het' juist daar tegen te komen.
Ik zette de muziek wat harder en ging verder.
Verder met het leven van alledag.




1 opmerking:

  1. Wat een prachtig blog. en die zin:
    Mijn relatie met 'god', waarvan ik het niet-bestaan niet wist, werd steeds sterker.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com