Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Totally disconnected.

Er was een moment....
Totaal met niks meer verbonden.
Even helemaal leeg.
Geen vrienden..
Geen familie..
Geen kennissen.
Niks.
Ik was even in het Niemand.

2 opmerkingen:

  1. Ken het.
    Van de week had ik iets dergelijks 2 maal.
    In feite doe ik al jarenlang vooral mijn best.
    Om overeind te blijven?
    Hopelijk voel je je nu weer wat beter..bij mij gaat het gelukkig wel vrij snel weer beter.
    Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was eigenlijk niet eens een slecht moment...wel vreemd en eenzaam.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com