Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Heeft alles dan echt met alles te maken?

 
Maar verder gaat het goed...

Als je goed kijkt, zou je er nog van schrikken!
'Ja, alles heeft met alles te maken'.
Klaar ben je ermee! Ben ik net van plan een lijvig stuk neer te typen, lees ik; Alles heeft met alles te maken!

Nou was ik al danig in de war geraakt door alle voorgaande meldingen, stukjes, blogjes en hoe je het ook maar noemen wil
Totaal ontnuchterd door de 2 Samadhi, was ik net aan de Ikebana geraakt, de takken en bloemen vlogen me om de oren en voor heel even voelde ik me weer gewoon mens.
Bij de Samadhi in het Spaans was het me nog gelukt een Engelse ondertiteling te voorschijn te toveren, maar eigenlijk spraken de beelden, wat mij betreft, al meer dan genoeg voor zichzelf!

De molensteen van DE ROEPING hing nog slechts als een veertje om mijn nek.

Holisme, een alles omvattend onderwerp...want daardoor wordt het uit de weg helpen van blokkades een makkie.

Wat een geluk dat ik dit schrijfsel toch kort heb kunnen houden!
De ikebana laat ik even met rust en ga wat boodschappen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com