Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Ons verblijf bij Androlyn. (HIJ)


Je zal het gemerkt hebben, de blogbeheerder van Spijkerbed heeft ons naar hier gestuurd.
Vond het blijkbaar te zwaar worden.
Ach, ik (de schrijver) vind het wel best!

Deze twee probleem gevallen ( HIJ en ik) mogen bij Androlyn onze ontstane toestand uitwerken, overigens slechts ondersteund door zijn/haar gastvrijheid.
Of er daadwerkelijk geen bemoeienis zal komen betwijfel ik...

Beide hebben we een zeer ruime kamer én een eigen huissleutel ter beschikking!
Slecht een kleine vergoeding voor eten en drinken stelt zij op prijs. Zij.....
Verder heeft ze het volste vertrouwen in ons dat er geen regels afgesproken hoeven te worden.
HIJ en ik kunnen ons daar goed in vinden.

Er mag zelfs gedronken en gepredikt worden!
Niet te geloven, zijn/haar tolerantie...
Maar dat zij zo een groot huis heeft, had ik nooit vermoed.

Eerst zal ik HEM zijn verhaal laten doen en ben ik even de notulist zonder borrel!


HIJ; ...dus je gaat mij, zonder me te storen mijn verhaal laten doen?
Dat zal knap zijn, want ik ga je niet buiten schot houden, maatje'...
Mmm, je vraagt nu al niet om uitleg? Prima!

We waren het er over eens; jij bent de dronkenlap en ik de prediker?
Blijkbaar...ja.Het is werkelijk geen vluchtgedrag, maar over een half uurtje heeft Androlyn het eten klaar, zullen we dan daarna maar met ons besprek beginnen?

En natuurlijk vind ik dat prima...het is reeds nu al vermoeiend voor mij en eigenlijk snak ik best naar een.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com