Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Wist jij dat dit kon?

Een mens blijkt te kunnen oefenen in het trekken van een 'onschuldig' gezicht.
Natuurlijk voorzien van woorden van misleiding;
"Ik mag dan wel hoofd teamleidster zijn, maar ik voer niks zelf uit, ik delegeer alleen!"

Een hoofd dat niet eens weet wát ze delegeert???

Nu weet ik dat het kan, Een onschuldig gezicht trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com