Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Maar...wat is dan eigenlijk; helder horen...enz, enz.


Deze foto begrijp ik niet...en hij is nog onscherp ook!
Dan begrijp je het.... ;-)


Ai, deze vraag komt wat koud op m'n dak, ben namelijk doodmoe...

Ach, eigenlijk is dat juist een goede binnenkomer.
Wat is; helder horen?
Hoor je dan scherper, zijn je oren erg goed bezig?
Dat is natuurlijk altijd meegenomen, toch wordt er met helder horen meestal wat anders bedoeld;
Je 'hoort' beter wat iemand écht bedoeld, je hoort zelfs beter met wie je te maken hebt!

Oké, oké..en wat is dan helder zien?
Zelfs hier zijn erg goede ogen niet eens noodzakelijk, meegenomen zijn ze altijd!
Bijvoorbeeld, je hebt een helder zicht op wat mensen met elkaar doen en wat ze uitstralen, maar vooral ook zie je wie ze werkelijk zijn.
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Nu dan maar over helder voelen.?

Doodmoe als ik ben ga ik het toch proberen, trouwens erg moe zijn maakt het ervaren een stuk moeilijker!
Helder voelen is het aanvoelen van wat er werkelijk speelt.
Kunnen aanvoelen wat er wezenlijk in iemand omgaat, wat hem of haar beweegt...

Nou ik zal het nog eens teruglezen...maar of ik er iets mee kan, dat is een tweede!

😇😄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com