Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Van het één komt het ander, ook met dit!



De vragen die de mens kan hebben over het Leven.

Het zal in mijn aard zitten, maar het begon al gelijk zeer diep, maar ook erg basaal;
Bestaat er een God en hoe werkt dat dan eigenlijk?



In plaats van gelijk te zeggen; daar hoef je niet over na te denken, dat staat gewoon in de bijbel!

Maar wat een geluk/ongeluk, ik was er niet mee opgevoed. Zelfs werd het niet eens ter sprake gebracht!



En wat was het resultaat?

Waar sta je nu?
Eigenlijk zit ik nu, helemaal één met het Onnoembare, Onkendare.
Bijna letterlijk in mijn Blote Kont.
Zo bloot als een pasgeboren baby die het Leven opnieuw aanziet.
Maar toch vanuit de Wijsheid van het Nu.



Het Leven is een geschenk.
Een geschenk Dat Is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com