Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Praten met mensen helpt.



Een nobele levenshouding is prachtig.
Als je die bereikt hebt kan je dankbaar zijn.

Maar het leven vraagt om meer dan alleen een nobele levenshouding.
Het leven vraagt om aktie!
Want daar is het Leven voor bedoeld.

Zo merk ik keer op keer
door te praten met mensen,
door eerlijk en open te zijn,
leren we veel meer dan we ooit hebben kunnen denken!

Juist die ene persoon kwam ik zojuist tegen op...Facebook!
Want ook dat kan je positief gebruiken.

Dank aan deze man
die mij een kort moment serieus nam!


2 opmerkingen:

  1. praten met mensen, héél belangrijk walter, veel mensen zijn bang als je ze aanspreekt, dat is deze tijd, ik vind het vreselijk,
    mijn motto: wandel door het leven en praat met iedereen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een motto waar ik volkomen achter sta! @@@

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com