Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Het dagboek 3.

Recente foto gemaakt op woensdag 1-8-2018


Dit keer beginnend op d.d. 1-8-2018.
Daarna teruglezend naar waar ik de vorige keer geëindigd ben.

woensdag 1-8-2018
Vandaag was de eerste dag dat ik zowaar wat meer vrijheid  heb, blijkbaar zoals de god van hier dat wilde! Ook kreeg ik vandaag de uitslag van de klacht die ik had ingediend bij de nog redelijk verse en zeer onhandige klachtendienst van de Xxxxxxxxx/xxxxxx.
Inclusief de brief van de aangeklaagde maatschappelijk werkster xa.xr, een e-mail waarin zij op de meest onhandige manier haar excuses aanbood en toezegde dat ze druk bezig was om alles met terugwerkende kracht recht te zetten!
Ja,ja...dat zal wel.

Rond de voormiddag heb ik weer foto's mogen maken van 2 zeer gewaardeerde medebewoners.
Medeslachtoffers zou een betere benaming zijn.

dinsdag 31-7-2018
Ik verheug mij op vanmiddag, weer fijn schilderen op de werkplaats.
Ben daar wel tot schilderen gekomen en niet tot schrijven.
De warmte speelt me vandaag parten en van schrijven in mijn dagboek zal niet veel komen.

Weekend.
Te druk, te moe en hard bezig de negatieve invloed van een bepaalde 'vxxxxxr' ( dat heet X.X.X. er)
letterlijk buiten mijn deur te houden. Dacht eerst steeds dat mijn misselijkheid door de warmte kwam.
Niet veel contact met de groep gehad, maar daar zit ik niet meer zo mee.


25-7-2018
Mijn dagboek schiet er bij in, ik schrijf steeds vaker op losse blaadjes of in verschillende schriften.
Vooral als ik beneden in de gezamelijke ruimte zit.
Het valt sommige bewoners steeds vaker op en dan komen ze met vragen waar echt mijn hoofd niet naar staat.
De reactie van de klachtenraad laat wel erg op zich wachten, vanmiddag stuur ik weer een e-mail, mijn geduld begint op te raken.


Dagboek berichten vanaf maandag 7-2018 zijn niet meer terug te vinden.
Steeds in een ander schrift schrijven werkt niet.



💁




2 opmerkingen:

  1. Wow, ze geeft tot dat ze verkeerd heeft gehandeld? Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht. Ze gaat alles rechtzetten???????

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com