Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Als alles mooi is...



Vorige nacht werd ik wakker...
Het was rond 3 uur.
Mijn denken was geen denken.
Als je kan denken met je gevoel,
ja... dan was het een gedachte


Maar ik was te moe om het op te schrijven...
toch voelde ik dat die gevoelsgedachte erg belangrijk was.
Uiteindelijk viel ik in slaap
met het vertrouwen dat deze gedachte zijn werk zou gaan doen.


Vandaag heb ik het moeilijk, want wat heeft die gedachte voor me gedaan?

Hij heeft er voor gezorgd dat ik in alle dingen weer schoonheid zie.
Behalve in mensen.
Dat komt vast aan de orde in een volgende gevoelsgedachte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com