Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Begin van een nieuw werk.


maar de Verandering is nog maar pas begonnen...











Zo heel af en toe vind ik het boeiend om het 
hele  schildersproces in etappes te laten zien.
Zeker ook interessant voor mezelf om er a.h.w.
een soort documentatie van te hebben om 
het later weer terug te zien.


Tussen de stadia door is het altijd beter om er even afstand
van te nemen.
Vaak loop je het risico om de boel weer 'dicht' of  'dood' te schilderen.
Op deze manier krijg ik ook wat tijd om me later weer intenser
bezig te houden met mijn schrijven over;
De totale Verandering.






4 opmerkingen:

  1. Nou, een veelbelovend begin Walter. Mooie kleuren, fijne sfeer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er voor mij al heel goed uit, als ik zoiets zou kunnen...
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...dan zou je waarschijnlijk 'stinkend rijk'zijn! :-) @@@

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com