Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Op weg naar de totale Verandering.


In eerste instantie gaat het over de verandering van onze persoonlijke mentaliteit, want alleen daardoor kunnen we daadwerkelijk iets bijdragen!
Soms lijkt die noodzaak tot Verandering nauwelijks haalbaar om uitgevoerd te worden.
En dat te bedenken dat dit toch het beste in kleine stapjes uitgevoerd kan worden via het verwerken van inzicht en vooral met geduld!
Iets simpels als anders met voeding omgaan lijkt misschien op water naar de zee dragen, maar dat is het zeker niet!
Want juist deze verandering zal ons sterker maken, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk.
We worden op alle fronten meer weerbaar!
Tevens versterkt het ons 'bewustzijn', oftewel ons bewuste zijn.

Verandering van omgaan met voeding is uiteindelijk een prima start voor een totale Verandering.
En laat je vooral niet leiden door angst, waardoor je misschien gaat denken;
'Maar dan raak ik mezelf kwijt en dat wat ik in mijn leven heb opgebouwd zet ik echt niet zomaar aan de kant'!
Toch gebeurt dan juist het tegendeel, want je raakt namelijk niks kwijt, je wint er gewoon iets heel waardevols bij...

Aangezien ik de nodige kennis én ervaring omtrent voeding heb, zal ik daar graag eens over schrijven m.b.t. hoe dat kan werken.  Dus in elkaar zit.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com