Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Werkwijze krijgt voorlopig 2 thema's.


Over deze een volgende keer.



De reden daarvan is het aantrekken van een bewust geïnteresseerd publiek. 
Over de Totale Verandering blijf ik, zolang ik op dat gebied
iets te melden heb, uitgebreid schrijven.

Verder ga ik mij toeleggen op mijn 'schilderwerk', dat overigens altijd vanuit het hart gedaan wordt!
Verschillende fases van mijn werk zal ik tonen met een beschrijving van
het 'wordingsproces'.
Vandaag te beginnen met 2 van mijn werken;
De titel is nog niet aanwezig,dit werk gaat vooral over de 'wording'.
Het ontstaan van mijn onderstaande werk ging via het 'leegmaken' van mijn palet
mét een paletmes.
Al doende ben ik gewoon als vanzelf meegegaan met wat er gebeurde,
dus een letterlijk schilderen vanuit het hart.
Van nature ben ik automatisch bezig met;
Een evenwicht te zoeken in compositie en kleurgebruik.
Het is vooral de overgave aan het 'laten sturen van mijn hand'.
Na een poosje neem ik letterlijk afstand en laat ik
in alle stilte op mij inwerken wat er ontstaan is...
Het blijkt veel meer in te houden dan wat ik mij ooit bewust was tijdens het 'ontstaansproces'...


2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com