Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

De Totale Verandering als onderdeel van de realiteit.


Totale Verandering krijgt voor mij een geheel nieuwe betekenis.
Eigenlijk letterlijk de gelegenheid voor een nieuwe start.
Daardoor ben ik meer in staat mijn ideeën over de Totale Verandering in de praktijk te brengen.
Vandaar dat het een minder theoretische invalshoek zal gaan krijgen, namelijk de daad bij het woord kunnen stellen.

Een nieuwe ruimte voor lichaam en geest om een Totale Verandering toe te gaan passen.
Anders schrijven en in feite over de werkelijke toepassing hiervan.
Het proces ga ik beschrijven op Werkwijze.

Tevens wordt dit tot een verder schrijven over de mogelijkheden die het boek van Kagib ons geven.
Tijd voor de Sleutel.
 Tijd voor een algehele mentaliteitsverandering, tijd voor Hart en Bewustzijn,
tijd voor bezinning en Spirituele integratie.


🙏



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com