Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Wat dan?....en de Totale verandering.




Vanuit het andere perspectief gezien.




Ja, wat dan!
Dan begin ik maar eens om werkelijk tot mezelf te 'spreken', ik ben namelijk fysiek gesproken de enige die er voor zich zichzelf aanwezig is.
Nu, in deze extreme situatie.

Oververmoeid raken is normaal, het getuigt zelfs van een enorme geestelijke en lichamelijke kracht.

Toch ga ik een poging wagen om hier, in dit instituut, een afrondend gesprek te krijgen met de dokter en de psycholoog en dat vóór 21 december als ik hier wegga.
Deze 2 waren de enigen die ik nog enigszins vertrouwde.
Alhoewel weinig beschikbaar.
Contact met hen was nooit vanzelfsprekend.
En dat terwijl zij beiden wisten dat ik hier totaal op de verkeerde plek zat.
Voor mij heeft het hier gevoeld alsof er dagelijks een moordaanslag op mij gepleegd werd.

Zeker als ik nu terugblik!

Elke dag hier was een overlevingsstrijd voor me. 
De ultieme aanpassing!
Maar ik bleef overeind, ondanks de onmenselijke waanzin om mij heen.
Bijna ongelooflijk, maar ik werd elke dag sterker en sterker...
Toen kwam er de natuurlijke pauze in mijn groei....


Ik raakte totaal oververmoeid.

Ja...en dan?
Dan ga ik gewoon verder totdat ik hier weg ben.
En dan?
Dat mag je daarna allemaal mee beleven!


Wat dan?

🙏

3 opmerkingen:

  1. Goh Walter, ik hoop zo voor jou dat je inderdaad het instituut mag verlaten en een laatste, vruchtbaar gesprek met de dokter en psycholoog zal hebben. Ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat bedoel ik met
    Zorg goed voor jezelf. Zo vermoeid kun je raken van al die toestanden. Probeer daarnaast in je stilte momenten de rust in jezelf terug te vinden. Daar is concentratie ontspanning en loslaten voor nodig. Heel veel als je ook al in zoveel stress zit die je dan even aan de kant moet 'proberen' te schuiven
    Hou je Walt en succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lukt me Elly,toch vandaag stortte ik echt even helemaal in...maar ik ben weer hersteld.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com