Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Even kort over medicijnen.





Zoals altijd berust dit op persoonlijke ervaring en beleving.

Wat doen medicijnen werkelijk?
Genezen zij of onderdrukken zij?

Alleen jijzelf kunt dit ervaren, want blijf je afhankelijk van bepaalde medicijnen dan kun je in ieder geval concluderen dat ze niet genezen.
In mijn geval gaat dit om de aanleg voor astma en bronchitis.
Werkelijk bijna alles geprobeerd en nog steeds niet genezen!
Dus heb ik een andere weg gekozen;
anders leven, anders eten, anders bewegen.
Het mooie hiervan is dat je dit zelf veilig kunt uittesten.
Natuurlijk in de eerste plaats niet roken!
Ten tweede ervoor zorgen dat je niet teveel hooi op je vork neemt...
Tja, dat laatste doe ik nog steeds regelmatig, maar dan hoor je mij ook niet klagen over benauwdheid, hoesterigheid of af en toe wat pijn op de borst.
Zelf heb ik hierin ontdekt dat melk niet goed op mij werkt, het verhoogd het slijmgehalte in m'n luchtwegen.

Maar het gaat goed, zeker bij vergelijking wat ooit medicijnen voor mij deden.

Verder heb ik vandaag in Kagib's boek gelezen.
Hoofdstuk;
Je bent dan vrij....blz. 82 t/m 85



🙏




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com