Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

De Openbaring.


Om 3:30 werd ik wakker...
🙏
Ik Ben niet meer

ik was.

I am is gone

because 

I used to be.

Dat is wie ik werkelijk ben.

Ik Was.
🙏














6 opmerkingen:

  1. Jij snapt ut. Ik ook. Hihi.
    Maar ik ben er nog niet. Ik weet het alleen maar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ga ik graag even op in, daarom ben ik altijd erg blij met jouw reacties.
      'Jij snapt ut. Ik ook...dat vind ik een hele mooie,...
      Openbaringen ervaar ik altijd als een Moment in Time.
      Ondanks dat we er in wezen wel degelijk Zijn, blijkt het steeds weer nodig om in het herkenbare en alledaagse leven terug te keren, omdat... ;-)

      Verwijderen
  2. Soms wordt er een tipje van de suier opgelicht en weten we wie we zijn. Maar weten is, zoals ik schreef nog niet dat je het kunt leven zoals je weet dat het is. We vergeten het steeds weer en leren het al gaande in het alledaagse leven.
    Zitten we op dezelfde lijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, we zitten op dezelfde lijn. Maar het mooie daarvan is dat we er 'anders' tegen aankijken en daarin zijn we als wezen uniek!
      Bijzonder, want idd zitten we toch op dezelfde lijn.

      Verwijderen
  3. Wat weet jij het perfect te verwoorden. Zo leuk. Er is geen grassprietje gelijk en toch zijn het allemaal volmaakte grassprietjes. En ze hebben ook nog eens verschillende functies en het een kan ook niet bestaan zonder het ander. Wat is ons leven en bewustzijn toch bijzonder he. Zo en nu moet ik verder met die troep in huis zo komen de werklui. Fije dag walter

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com