Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Wat is het toch fijn om bipolair te zijn!




 God is overal en..altijd.
We kunnen zijn die we willen zijn.
Echt het kan, en niet alleen op een gemanipuleerde foto


Ja, we kunnen zijn die wij willen zijn!

Maar daar gaat dit bericht niet over.
Het gaat over leven met bipolariteit.


Noem het maar even 'zelfbescherming en eerlijkheid'.
Want eerlijkheid maakt ook kwetsbaar..
Toch moeten we af en toe dat risico nemen!
Leven in een leugen maakt niet alleen onszelf ziek...
We besmetten in feite de hele mensheid ermee.

Bipolair zijn is niets anders dan..Leven in twee werelden.
Het liefst bestempeld de reguliere medische 'wetenschap' dit als en ziekte.
Maar wat het werkelijk is?
Het is onze bewustwording van het heel zijn, levend in een gespleten wereld.

Zo af en toe wordt het mij te zwaar en raak ik mijn balans kwijt.
Beide werelden overmannen mij dan.
Het ondraaglijke Licht en het pikzwarte van onze Duisternis...
Ze zijn namelijk altijd allebei aanwezig.


Ook wel het Yin en Yang genoemd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com