Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Natuurlijk komt Werkwijze weer helemaal terug! (Kagib)



Alles verandert.




Want alles is aan verandering onderhevig.
Er is altijd groei en ontwikkeling.
Tenzij je iets krampachtig hetzelfde wilt vasthouden.
Dan is het is feite dood.

(Een min of meer spirituele tekst?)



๐Ÿ˜‰

Het beste nieuws van vandaag
is dat De Sleutel 
van Kagib
op een zeer goede plek terecht is gekomen.
Ik mocht er drie uitbesteden en dat doe ik met zorg en betrokkenheid.
Ermee leuren heb ik niet gedaan...
Ik wachtte geduldig af tot het op een goede plek terecht zou komen.
De eerste kwam spontaan bij een dame van zeer goede wil terecht.
Bijna vanzelf en
ze vind het een geweldig boek.

Daarom voelde het goed om dit boek cadeau te geven.


๐Ÿ™

2 opmerkingen:

  1. Goed hoor Walter. Dank je wel, fijn dat het boek een goede eigenaar mocht vinden. :)

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com