Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Drie als magisch getal...


En de derde dan?
De derde zijn we zelf.



Daar gaan we gewoon vanuit en door de geschiedenis heen is dit dan ook zo ontstaan.
Neem nou een begrip als 'de heilige drie-eenheid', daar zit veel waarheid in!

Toen ik weer eens nadacht hoe ik nu verder wilde met mijn blogs;

Spijkerbed blijft gewoon een eenvoudige thuishaven...
Werkwijze de serieuzere kant van Spijkerbed.
Als blog met de inzichten van nu.

En dan zomaar spontaan tussendoor had ik een gesprek met een tafelgenote..
Over het man/vrouw zijn.
Heel interessant als je daar een open gesprek over kunt hebben!

Gelijk kan mijn nieuwe blog even ter sprake komen;
Proefblog anno 2019. (klik)
Een nieuwe benadering van de Nieuwe Tijd en over de veranderingen die gaande zijn...
Erg boeiend om mij daar in te verdiepen.




Drie.




1 opmerking:

  1. Daar is heeeeel veel over te verhalen. Die drieeenheid. Zo interessant. op zoveel verschillende manieren.Alles bestaat eruit.Komt eruit voort en komt tot leven.. Mooi Walter.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com