Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Als belangrijk tussendoortje...

Thuis bij Androlyn.

De Hij-serie gaat hier weer verder.
En de eerste wordt;
Androlyn.
Daarna de anderen, Henry en de Hij.

Ze hebben besloten om weer een tijd samen te gaan wonen...
en dat had z'n reden.
Zelf zal ik in het begin een tijdje de interviewer zijn/spelen.

Zodra ze weer samen zijn zal ik weer toeschouwer zijn die verslag uitbrengt.

Even een korte inleiding;
Er zijn heftige dingen gebeurd en het schrijven zal mij daardoor niet makkelijk afgaan!
Want hoe persoonlijk zal ik kunnen zijn zonder hun integriteit aan te tasten?

'Maar de serie berustte toch enkel op fantasie?'
Nee, maar ik vulde hem wel aan met 'fantasie'.
Dat laatste zal moeilijker gaan worden...
Toch ga ik mijn 'schrijversbest' daar voor doen!


2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com