Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Dat gebeurde gisteren...





De dames van de zorg vroegen mij;
Heeft u gedronken?

Een vreselijke vraag, juist omdat ik weet wat er altijd achter zit!
Afkeuring... oordeel...verpakt als zorg.
Als klap op de vuurpijl kwam het;
Maar u heeft ervoor getekend het niet te doen!

Gelijk een goede les om nooit iets te tekenen waarop anderen zich zullen beroepen! Helaas was ik het verplicht om hier te kunnen wonen.
Mijn innerlijke vrijheid staat gelukkig vrij van contracten!
Zijn die je bent mag je nooit verloochenen...

Mijn eerste impuls was;
Ga weg en laat me met rust !

Totdat mijn hart sprak...💚
En zei; kom binnen dan praten we erover...

Openheid over je zwakke plekken doet pijn
en kan je verder de diepte in drukken...
Toch blijkt de trouw aan wie je bent altijd te winnen!

Of het dan geen pijn doet?
Ja zeker... het doet pijn, maar je wordt er toch wijzer en sterker door.

Resultaat was; ik werd serieus genomen!
Gelukkig neem ik mijzelf altijd serieus...







2 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com