Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Als ik hier dan toch mag bloggen?



Mijn neefjes.

Zou ik dan mogen schrijven wat ik wil?
Over wat ik van hem weet, écht weet?

Hij laat me de vrije hand, als het maar niet grof, discriminerend of grof seksueel was
Pff, hij weet drommels goed dat ik dat nooit zal doen.

Maar hij is niet happy hier, dat kan ik wel zeggen!
Hij voelt zich een gevangene waar op gelet wordt.
Vindt dat ie niet zichzelf kan zijn en dat soort dingen.
Ja, hij is dan ook best een beetje 'anders', dat wel.
Ze hadden hem ooit wijsgemaakt dat hij een bipolaire stoornis had!
Bespottelijk om dat een stoornis te noemen, het is gewoon een talent.
Tegen mij is hij nog nooit grof of onbeschoft geweest, nooit!
Oké, vaak begrijp ik zijn humor niet.

Zal het maar eerlijk zeggen, we schelen 11 jaar, ik ben z'n broer.

Ik kan me niet zo inleven met dat hij zich daar gevangen voelt zitten.
Hij heb een mooie flat en zit gelukkig weer in Gouda.
Ben er maar 2 x geweest.
Als ik er wat dieper over nadenk dan begrijp ik 'm wel.
Hij wordt 70 in december en dan hoor je toch echt helemaal vrij te zijn!
Heeft nooit iets verkeerds gedaan in zijn leven, misschien teveel zorgen gemaakt om anderen.

Mag een van zijn foto's gebruiken, die ga ik effe zoeken en erbij zetten...

Hij ligt te slapen had weer veel pijn.
Heb spaghetti voor 'm gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com