Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Leven in mijn eigen schaduw.

Het kwam zomaar in mij op...



Van mijn Spijkerbedblog  <(klik) neem ik even afstand, maar natuurlijk blijf ik daar zo nu en dan verschijnen...
De verandering daar heb ik in ieder geval reeds voorbereid.
Januari 2020 neem ik daar de draad weer op!
Er staan inmiddels al het wat berichten in 'concept', toch voel ik nu al dat ik deze, tegen die tijd, wellicht  als achterhaald zal zien en ze dan dus niet plaats!

Leven in mijn eigen schaduw betekent voor mij omgaan met een depressie.
En daar belast ik liever mijn Spijkerbed niet mee.
In ieder geval werkte dat niet voor me.

Als illustratie beeld ik hier een beginnend werkje af.
Waar het heen gaat?
Zoals gewoonlijk weet ik dat nooit van tevoren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com