Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

2020 Had hét jaar moeten worden!

2020 klinkt ineens erg negatief!
Zomaar stoppen met bloggen...
We gaan elkaar pas missen als het te laat is.
Heb de laatste tijd veel van mijn blog teruggelezen, vooral ook de reacties.
Van heel veel hoor je ineens niks meer...
Zouden ze overleden zijn?
Of zijn ze zomaar gestopt zonder nog veel om hun lezers te geven?


Of viert de oppervlakkigheid tegenwoordig werkelijk hoogtij
en lopen we enkel nog over straat terwijl we op dat schermpje kijken?



Zelf ben ik behoorlijk de draad kwijt...medicijnen slikken
die werkelijk noodzakelijk zijn volgens de neuroloog
die niet eens weet wat ze met onze hersens doen!
Ach en m'n bloed bleek goed, alles naar behoren.

O ja, het was een 'leuk;  gesprek door de corona-foon, maar in feite
had ze niks zinnigs te zeggen over die pillen, behalve dan dat ze waarschijnlijk
geen schade opleveren en dat ze nou eenmaal bij iedereen een andere 
uitwerking hebben...




Had nog even gedacht er een extreme selfie bij te zetten.
Wat maakt het eigenlijk allemaal nog uit?

Je kan altijd nog 11 jaar Spijkerbed doorbladeren...
Wat trouwens nooit gedaan wordt!
Verder hoop ik vandaag weer eens van het zonnetje te kunnen genieten...


4 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Walter....
    tijd vliegt hé man, veel bloggers zijn inderdaad weg, een aantal van hen, overleden.... maar het is dan ook een héle tijd dat we bloggen,
    nee terugbladeren doe ik niet, ook niet in mijn eigen blog, alleen als ik iets moet/ wil opzoeken :-)
    je schilderij is weer súpergaaf.. knap gemaakt
    dikke knuffel en hou vol hé man
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Walter, op de een of andere manier raak ik bij jou het spoor bijster. Ik weet nooit goed op welk blog ik zal reageren. Je adviseerde ooit het dan maar bij spijkerbed te houden, maar ik begrijp dat jij je daar niet meer senang voelt, dus laat ik hier maar een teken van leven achter. Sommige bloggers verdwijnen onaangekondigd van de radar ze zullen daar hun redenen wel voor hebben, mijn manier van doen zou het niet zijn, tenzij je niet in de gelegenheid bent natuurlijk. Moed houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ferrara, het zal zeker goed komen want zolang ik er ben, ben ik er...Overal!

      Verwijderen
  3. Bloggers gaan en bloggers komen...Ik ben er zo eentje. Het kost best wel veel tijd om een blog ‘gaande te houden’ want het is niet alleen het maken van je eigen blog maar je wilt toch ook even buurten en reageren bij je medebloggers. En als je dan een tijdje niet meer geblogd hebt dan wordt de drempel hoog totdat het weer begint te kriebelen ....
    Wat ik eigenlijk wilde zeggen toen ik je schilderwerk zag...ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com