Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Slingedael. het vreselijke begin!


Was toen 13 kilo lichter.
Er komen er veel meer,
maar niet deze keer!







3 opmerkingen:

  1. een begin dat altijd een einde impliceert.

    Ik heb op al je blogs soms heel veel moeite te lezen of bijvoorbeeld het linkje naar een ouder blog te vinden omdat de tekst niet contrasteert met de achtergrond. Nou ben ik natuurlijk niet meer zo vaak op blogs als vroeger en voor mij hoef je daar niet allerlei sprongen voor te maken maar het zou wel makkelijk zijn al ik vooral de linkjes naar een ouder of nieuwer bog terug kon vinden. De teksten selecteer ik meestal waardoor ze ook contrastrijker worden om te lezen.
    Lieve groet en tot een volgend keer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief als het lukt en anders ben je nog net zo lief ๐Ÿ˜š๐Ÿค—

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com