Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Het is nacht en weer is het dat ik wacht...





Vandaag had ik ze bijna gekocht, een doos vol!
30 euro, 50 stuks, van plan om ze  bij mijn buren aan te bieden.
Zelf wil ik liever een zwarte met een doodskop erop...
Mijn transparante durex kostuum zit erg zweterig...
Eigenlijk loop ik ermee voor lul.

Het scheelt wel dat ik er geen kleding onder aan hoef.

Corona kan een mens gek maken, niet ziek!
De waanzin van de overmacht, van de terreur van een regiem.

Jij houdt je toch wel aan de regels?
Anders word ik ziek van je...
Doodziek!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com