Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

De feng shui in je huis.

Tussen werelden in.

Op z'n Hollands gezegd;
De energie verdeling in je huis. 



Wellicht is het nu belangrijker dan ooit.
Alle spanningen die we tegenwoordig ervaren
kunnen beter niet vast gezet worden in je huis...

Het ligt voor de hand om je huis opgeruimd te houden,
maar belangrijk is vooral in deze tijd
de energie stroom de vrije loop te geven.
Vandaag zal ik trachten het een en ander op de foto te zetten.
Dacht eerst aan het goed-fout systeem, maar dat is me echt te veel 
gesleep!
Dus ga ik voor foto's die de doorstroming tonen.
Alhoewel de foto's persoonlijk zijn, gaat het enkel om het tonen 
van Ruimte maken.
Maar toen was mijn batterij op!😆❤
Dus de echte feng shui reeks komt later... maar vanaf vandaag
gaan mijn blogs eindelijk echt veranderen!
Alles komt op Werkwijze, langer en uitgebreider..
Gaat me dat geen lezers kosten?



Nee hoor, want iedereen blijft welkom
en komen was toch al nooit verplicht! 🙌

Over een uurtje is mijn batterij weer opgeladen
en ga ik verder met de gerichte feng shui foto's.

💚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com