Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Waar geloof je in en wat slik je?



Tja, das eigenlijk altijd persoonlijk
en zodra je daarover begint, krijg je vaak gelijk kritiek
en gaan andere denken dat zij erop worden aangesproken.

Daarom is het vaak rustiger om jezelf niet te laten zien
en vooral niks te zeggen over waar je voor staat en waar je voor gaat!

Want hoe vaak zijn we in staat om werkelijk naar elkaar te luisteren
zonder ondertussen je eigen denkbeeld daar mee te verbinden?

Dus;
Waar geloof ik zelf in?
Laat ik het maar de kracht van de Eigen Geest noemen..
De kracht van aan jezelf werken
Je mogelijkheid om zelf verantwoordelijk te kunnen/ durven zijn
en je niet op te hangen aan; Dat zijn nou eenmaal de regelds.
De regels van de meerderheid, de regels van het gezag...

Werken vanuit hart en verstand, niet het ene of het andere
maar altijd in samenwerking.

O ja, over wat ik slik;
Al een tijdje 3x p.d. St, Janskruid
elke dag selenium en magnesium
en daar waar ik voel dat het nodig is
A tot Z vitamine en wat extra vit. B
En natuurlijk eet ik daar gezond bij
( nou ja, meestal! 😁)

2 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat ik nergens in geloof 🤣zelfs niet in mezelf en laat alles komen zoals het komt.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com