Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Komen en gaan, dat doen ze!




 Die nachtberichten liggen vaak wat gevoelig voor mee...

Helaas heb ik de laatste tijd weinig 'leuke' berichten.

Soms heb je van die periodes dat er eigenlijk niks echt goed gaat...

Op de een of andere manier lijkt dat ons allemaal wel eens te gebeuren,

maar als 'bipo' ben je daar extra gevoelig voor.

Vooral gaat er lichamelijk veel mis ( dan), maar misschien zit het

ook wel erg in de 'mind". Kan heel slecht mensen om mij heen velen..

en dat zeg je toch liever niet!

Vanmorgen wilde ik even een boodschap doen...

Laat nou de lift enorm druk zijn!

Natuurlijk hebben we nog steeds de 'corona-voorzichtigheid'.. 

En daar heb ikzelf gelukkig geen last van!

Als ik snotterig ben of niezerig dan blijf ik gewoon binnen...

Vandaag zou maatje Gerrit langskomen om de stad in te gaan..

Foto's maken van Gouda's historische plekken!

En nu komt het!

Eigenlijk nachtblog gezeur... maar ik heb heftige darmklachten!

Nou, die benedenverdieping geeft me veel problemen...

Mijn eigen benedenverdieping dan!

Vandaag wordt er nieuw spul gebracht....wat een gelazer is dat toch!

Als dat zo doorgaat word ik nog es gezwachteld voor top tot teen.

Kan ik gelijk model staan in het Allard Pierson museum

Als 'Wally the Mummy'..

Hopelijk verplaatsen die vreetbuien van me zich niet van de nacht naar de dag!

Als het zo doorgaat heb ik Mummy-rekverband nodig....

Ben wel benieuwd naar de nieuwe 'gevaren' driehoekjes..

Straks worden het nog een soort hangmatten die ik tussen mijn dijen moet spannen!


Maar wat is het toch een genadeloos prachtig weer!

Gelukkig gaan we nu echt richting herfst...daar ben ik gek op...

Lekker depressief zitten wezen bij je virtuele open haard, omgeven door waxine lichtjes!


( Hond of kat heb ik toch maar  uitgesteld, mensen trouwens ook.




2 opmerkingen:

  1. Tja lijfelijke problemen. Pffff
    Ga maar lekker fotograferen. Ik knap er altijd vcan op. Wie weet, jij ook 💥🌻

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com