Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

De Reis door het Niets...


     Licht                                                                 Donker


 Omdat ik wist dat het later niet meer te beschrijven zou zijn...

Want hoe beschrijf je een staat van zijn die totaal abstract is?

Tussen slapen en waken in, ervaren...

Mijn benen voelden als beton dat pijn kende.

Maar dat was niet alles. Ik verkeerde in 2 werelden.

Wat er toen door mij heen ging kan ik niet verklaren.

Alles werd tot symbool, abstract maar tegelijk realistisch.

Vanmorgen kwam er een 'visioen'....over de

symbolen van macht en onmacht.

Versmolten in een 'onschuldig'  mondkapje. 💀

Te confronterend om gewoon maar even op mijn blog neer te zetten.

Want het is een keiharde vertaling van wat er op dit moment gaande is!


De Reis door het Niets legt een keihard landschap bloot...


🙅




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com