Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Dan doe ik gewoon mee!




 Het maakt niet meer uit hoe ik erover denk...

Vandaar dat ik mee doe, maar toch mezelf trouw blijf!


De Waarheid blijf ik trouw.

Diep van binnen weten we hoe het zit, luisterend

en kijkend met je hart....

Het wereldspel speel ik wel mee.

De massa hypnose wordt bijna tot een

massapsychose!

Mijn innerlijk weten houd ik voor mezelf.

In feite doe ik dus in stilte mee.

En dat is geen lafheid maar werkelijke Wijsheid.


Oké, dat was hoe het er nu voorstaat.

Geen gesprekken daarover meer met anderen, behalve dan mijn zoon.

Geen sturende gesprekken maar vooral 'luisterend' en hem hoe dan ook serieus nemen.

Wérkelijk serieus ! Zonder discussies aan te gaan...


Hier, op deze galerij wordt ons verzocht om t/m zondag binnen te blijven.

Mijn pb blijkt het virus te hebben...Vandaar ook dat ik extra rekening houd met de regels voor hier...

Alleen als we er werkelijk uit moeten...

En dat moet ik vandaag even...Geld halen en basisboodschappen voor een week.

Komt ie;

2x diepvries spinazie, 2 x vissticks,2 x smeerkaas, yoghurt, muesli, eieren, 

knäckebröd, ben toch op dieet en al het noodzakelijk aan voeding zit erbij.

O ja, en ontbijtkoek en blik-vis. Thee en koffie heb ik genoeg in huis.

Volop water uit de kraan ook.  


Eigenlijk een overlevings-pakket dus.

Want stel, door overmacht, kunnen ze hier niet meer voldoen aan wat ze normaal doen aan de 'begeleiding' hier, stel...

Verder blijf ik doorgaan met het versterken van mijn weerstand.


Deze bovenstaande lijst is absoluut niet bedoeld als tip!

Want laten we vooral doen waar we zelf in geloven, oftewel

trouw aan jezelf zijn.


Ter afsluiting; ik modereer!

Daar ben ik al een tijd mee bezig.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com