Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Het gaat misschien nog even duren..




Maar het komt goed.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de natuurgeneeswijze.

Gisteren ben ik gestopt met de antibioticum en...

geloof het of niet, al snel daarna was ik de meeste klachten kwijt!

Al gelijk geen doorlopende diarree meer, dus vandaag ben ik

gaan soppen...en wassen!

Ik ga geen details geven, maar het was een ramp!

Eigenlijk nog een geluk dat ik alleen woon.

Ik zou de ravage een ander niet aan willen doen...

Alternatieve geneeskunst, ja het werkt echt...

Maar ik geef toe, veel werk is het wel!


Er helemaal van af ben ik nog niet..

Maar het gaat echt een stuk beter!



🙌




3 opmerkingen:

  1. Er is zoveel in de natuur,dat een mens gezond kan maken en houden. Succes met je nieuwe aanpak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn iets betere berichten. Gelukkig maar. Zorg .aar goed voor jezelf en doe het kalm aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. et is altijd fijn als mensen me serieus nemen, dank !

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com