Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

'We gaan er andere regels op na houden'.




 Door deze coronamaatregels raken steeds meer mensen in de problemen.

Wat niet baat, wat niet schaadt?

Iets anders kon ik er even niet van maken of misschien...

Nee, het schaadt vooral!

Vaak zijn het zelfs de kleine dingen die niet meer kunnen.

De gewone zaken als Blokker, Hema, Action en de Big Bazar,

ze zijn nog steeds gesloten... Het duurt te lang en de berichtgeving over

Corona is vaak erg tegenstrijdig en op z'n minst verwarrend.

Een regering, waar dan ook, die bepaalt hoe we moeten leven.


Bij Kleurrijk had ik gelezen dat een oudere dame had gezegd;

'Mensen zijn oliedom!' Toch raar dat ik zulke mensen nooit tegenkom.

Of was dit bedoeld om een reactie van de bloglezers uit te lokken?

Ja, je weet maar nooit...


Maar hoeveel invloed heeft deze tijd van de regels en de verboden

op ons dagelijkse leven, onze geestelijke en lichamelijke gezondheid?


Het bed van Beterbed, de boxspring, slaapt prima...

Nu maar weer eens verder werken aan mijn conditie...

De aardigheid en de motivatie zullen we vooral uit onszelf moeten halen!


Zelf dan maar eens je eigen leefregels veranderen in je besloten omgeving?


Heb trouwens van die blauwe druifjes en narcisjes in huis gehaald.

Leuk, wat het zijn uitgelopen bolletjes!🙆

De halve ei van de foto daar zitten nu de blauwe druifjes in.

Hoort bij de nieuwe regels; Je leven extra opvrolijken. 

😉

💚




6 opmerkingen:

  1. Even bijgelezen en fijn,dat je goed slaapt. Haal inderdaad aardigheid en vooral plezier uit jezelf. Zoveel mensen met angst voor corona/besmetting/medemens verslechteren daardoor hun weerstand. Maar ook het omgekeerde,kwaadheid (merk ik bij mijn man)is niet goed voor je immuunsysteem. Ooit las ik,dat iemand zich op de been gehouden had met dagelijks een mr Beanfilm,lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je merkt het iet altijd aan me, maar ik lach altijd! Lachen uit Liefde noemen ze dat...

      Verwijderen
  2. Ik blijf gewoon lekker in mijn leven doorhobbelen. Vertrouw totdat het tegendeel bewezen wordt en hoop, door in mijn midden te blijven er te zijn als iemand me nodig heeft. Ik voel me een blij mens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar Elly, heb ik dan het tegendeel beweerd? Hobbel gerust...hihihi Ben er zelf altijd als iemand mij nodig heeft...En welk tegendeel bedoel je eigenlijk?

      Verwijderen
  3. Iemand is lief voor mij totdat zij niet meer lief voor mij is. Zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe je goed, bloei in huis halen. Het vrolijkt de boel wat op.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com