Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Alleen voor jezelf bloggen is erg wennen...





 Voor mezelf ga ik verder op mijn fotoblog.

Het is nog even uitzoeken hoe ik

mijn andere blogs sluit en er  toch

zelfs nog op kan kijken,

Maar haast heb ik niet meer.






Einde.


1 opmerking:

  1. Ja, Walter je hebt nu al verschillende keren gezegd dat je zou stoppen en toen ging het toch door. dus ik ben beetje aarzelend in mijn reactie. Hoe dan ook zou ik het echt jammer vinden als je zou stoppen. Het is toch een hele reis die we mee hebben mogen beleven in jouw delen, je ups en downs je creativiteit, uitdagende woorden, je prikkelende schilderijen vaker tot de verbeelding sprekend, je eerlijkheid en niet te vergeten je humor. Dus ja ik hoop dat deze reis hier niet stopt. Hoe dan ook wens ik je het beste met alles. Tot een volgend moment waar en hoe dan ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com