Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

De noodzaak van een lange pauze....





 Want wat is er in al die jaren gebeurd?

Kort samengevat; ik moest door lessen heen!

Zeker omtrent hetgeen ik openbaar maak.


Impulsief vanuit het Hart zijn was goed.

Goed voor de tijd die was.

De tijd die was is alleen nog maar een herinnering,

want we kunnen echt vooruit.

Om daar gericht over te gaan schrijven vereist oefening.

Op zich dient mijn proefblog daar nog steeds voor...


Gelukkig ontdek ik zo nu en dan blogs die beter bij mij passen.

Wil daarmee niet zeggen dat ze tijdloos perfect zijn.

Dat ben ik ook niet!

Tijdloos ben ik steeds meer...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com