Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Is er werkelijk verandering gaande?

Ja, dit vond ik nou een mooie foto!




 Het heeft geen zin om over mezelf te praten, in ieder geval niet via

een blog...Want in mij verandert er veel... en het gaat snel.

Misschien dat mijn manier van schilderen dat een beetje bijhoudt.

Ontwaak jij al? 

Soms, zelfs tijdens het schilderen.

af en toe bij het gezamenlijk eten....

Ja, ik ontwaak.... maar het levert niet van alles op!

Juist die gedachte moet je dan loslaten....

Gewoon laten gebeuren.



En via het schilderen ontwaak ik....







2 opmerkingen:

  1. het i s een beetje onduidelijk walter, ik vind het altijd fijn om te weten hoe iemand ontwaakt, wordt je dingen gewaar.....besef je ineens oe iets in elkaar steekt, of wat bedoel je??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Dien als het over het letterlijk wakker worden gaat...af en toe voel ik me dan rot en vervreemd van alles. Dat trekt bij als ik weer een tijdje in de rest van mijn huis bezig ben. Maar dit 'mes' snijdt aan 2 kanten,

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com