Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Vrij om mezelf te zijn


Al scharrelende over het YOUTUBE gebeuren kwam ik dit tegen...
Deze serie doet mij altijd wat...

Voordat ik dit zag was ik al binnen mijzelf bezig over wat ik belangrijk vind.
En kwam tot de conclusie; Ik vind het belangrijk om oprecht aardig te zijn!
Vanmiddag gebeurde het al... de man die hier woont
en regelmatig de weg kwijt is, stond weer verdwaasd in de gemeenschappelijke hal.
Vanuit het niets vroeg ik spontaan of hij trek had in appeltaart met slagroom
en een kop koffie...Hij keek me verbaasd aan en vroeg aan mij;

Waar heb ik dat aan te danken?
Mijn reacties was; omdat je toch weer een keer jarig bent!
Hij was er blij mee... ik trouwens ook.

Inderdaad, vrij om mezelf te zijn.
Had idd appeltaart gekocht met een spuitbus slagroom.
Zoiets wil ik dan liever delen...

O ja, weer over mijn werk.
Vandaag heb ik weer twee maal iets opgespannen...
Altijd spannend!
Want wat gaat daar nou weer op gebeuren?


Helaas werkt mij fotoprogramma even niet.
Maar ik ga het totale schilderij niet in tweeën delen.
Het is goed zoals het is...
( Maar op zich is er wel verder aan gewerkt)

💚




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com