Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Ben jij al in staat er anders tegen aan te kijken?

Lopen we weer met maskers?

De maskers van het doen alsof, ik kan er niets aan doen!

Want mijn schuld is het niet!


 De werkelijke Waanzin begint nu pas echt...

Het lijkt alsof sommige zich aan het verharden zijn!


In het begin van deze gekte dacht ik nog;

Hoe kunnen
ze zo denken?

'Het is toch een kleine moeite om zo'n mondkapje te dragen'?

Of; ik draag het om een ander niet te besmetten....

Dus... zou jij nu ook vrijwillig een ander teken van onderscheid dragen?

Want blijkbaar beschouwde men zichzelf als gevaarlijk.

We waren massaal besmettelijk!

Ja, besmet door angst en vooral ook door de Waanzin van een foute massa.

Een ander niet besmetten....stel je voor!

Werk dan maar eerst eens aan je eigen gezondheid!

Nog erger was; Als het niet verplicht zou zijn dan worden we de dupe van de

onverantwoordelijken!

Ben je dat dan misschien zelf wel?

Of ligt alles altijd aan de ander!


En wil je nou echt weten waarom ik mij niet laat vaccineren?

( Of was het indoctrineren?)

Het begrip van eigen verantwoordelijkheid zijn we in deze kromme zorgmaatschappij al lang kwijt geraakt.


Vreemd dat ik mijn ellende nooit op het bord van de ander heb gegooid.

Voor alle trotse gevaccineerde, waar ben je dan eigenlijk zo trots op?


Wel eens van zelfbeschikking en eigen verantwoordelijkheid gehoord?




Nee, de Nieuwe tijd, de nieuwe mens...

Het komt er echt niet vanzelf.



 

Want waar maak ik mij druk om?

Druk maak ik mij niet ik ben mij alleen bewust van wat er gaande is...

Omdat ik van het Leven houd en van mensen...

Maar ook van ons unieke zijn!



2 opmerkingen:

  1. Ik besef,dat het fantaseren is. Maar denk wel eens "stel dat er echt bijwerkingen op lange termijn komen" Zoals sommige medici beweren. Dat gun ik niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn dank voor mensen zoals jij... mensen die nadenken!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com