Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Lachen als je alleen bent?

 



Was ook niet met een selfie bezig maar met het kijken naar

en luisteren naar...

Daarentegen, vanwege de St. Jacobs lach ik in gezelschap al heel snel...

Eigenlijk om bijna alles... vreemd is dat wel, vooral voor anderen!

Soms wordt het ervaren als 'uitlachen' en dat is het helemaal niet.

Ik zie alleen steeds vaker de betrekkelijkheid van dingen in.



Ja, ik heb veel geleerd van de corona waanzin en de terreur daar omheen.



Er blijft nog steeds flink in geroerd worden...stel je eens voor dat het water van de waanzin ineens helder zou worden!

Gelukkig is dat water bij mij altijd helder gebleven.

Ook bij Martha Krul gaat het over 'anders denken'....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com