Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Omdat alles voorbij gaat....





 Want...waar maken we ons nog druk om?


Tja... maar als we ons nergens mee bezig zouden houden,

wat dan?

Laatst was een buurvrouw bij mij op visite....ze was duidelijk

in een bepaalde stemmig.

5 jaar ouder dan ik sprak zij;

'Waarvoor leef ik eigenlijk nog?"

Ze heeft geen kinderen en ook niet echt een achterban...

Maar voor mij is ze belangrijk. Een zeer waardevol mens!

Was er stil van en besefte me dat ik die gedachte nooit had;

Waarvoor leef ik eigenlijk?

Diep in mijn hart weet ik dat ik een bestemming heb...

Een reden van Zijn.

En die gaat verder dan het 'hebben' van 2 zoons!

Dit gaat verder dan het hebben van een belangrijke positie!


Want hoe dan ook, alles gaat voorbij...

Zelfs de Aarde en het leven.

Alles gaat voorbij.


Als we dat beseffen.... kunnen we inderdaad ook denken;

Wat heeft mijn leven nog voor zin?



Want waar wachten we nog op?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com