Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Dingen gebeuren niet zomaar...




 Stoppen met bloggen lukt mij maar steeds niet...

Er lijkt altijd wel weer een reden om toch door te gaan...

Zoals de laatste tijd heb ik enkele bezoekers die mij zeer aan het hart liggen;

Izerina is er een van, net als Hedy en Karel en Klaproos.

Maar in  deze tijd van verwarring slurpt het mijn energie weg!

Voor mijn blog had ik weer nieuwe foto's gemaakt...

Ze zijn goed gelukt en ik kan er niet meer bij!

Vechten tegen de bierkaai zal ik anders moeten doen dan

alleen door te bloggen.

En dat eindeloze zoeken gaat me echt vervelen...

Dat we belazerd en voorgelogen worden weten we inmiddels allemaal wel... Of zijn er nog steeds onnozele?

Dus we zijn weer gehoorzaam aan de idioten!

Ben het werkelijk zat!

De leugens stapelen zich op... alsof het allemaal aan de ongevaccineerden ligt...

En dat terwijl de ziekenhuizen juist vol stromen met de wel gevaccineerde!

Nee, ik stop er voorlopig mee..




💚




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com