Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

ÉÉN G, TWEE G ,DRIE G OF 4 G of helemaal Gek!

 



Gelukkig ben en blijf ik GEEN G.

Helaas volg ik steeds van alles en nog wat..

En regelmatig denk ik; hou daar eens mee op!

En zeer regelmatig kijk ik naar de kop van de Jonge met zijn domme geratel!

Het is werkelijk niet te geloven dat we daar op ingaan...

De verbetenheid en de starheid waarmee hij dit slaafse volk denkt te kunnen overtuigen is bijna triest te noemen...

Wat een hersenloze stelligheid!

Hart en verstand liggen bij hem totaal uit elkaar...

Eigenlijk is het misselijkmakend om naar hem te luisteren.

Toch doe ik het regelmatig, hoe triest deze man ook raaskalt,

of misschien wel juist daarom!

Want, immers in 40-45 was dat niet mogelijk..


We werden gewoon afgevoerd en naar kampen gebracht.


Maar zijn de dingen dan echt veranderd?

Ja, maar dat ligt dit keer aan wat we er zelf mee doen!

Toch is het een gevaarlijke tijd... want zijn we wel, na 40-45 tot meer inzicht gekomen?


💚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com