Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Een koud hart en een versteend verstand; Mark en Hugo.

 Als robots dreunde ze gevoelloos door...

Over 'hoe' we dit virus de baas moeten worden!

Het was duidelijk dat ze het niet over mensen hadden.

Een systematische aanpak en voor alles een QR code nodig.

Het liefst zelfs om de supermarkt binnen te komen....

Vanmorgen ( in een droom) stond ik op de Dam..

Naast een onbekende man met kleine kinderen..

Hij staarde langs mij heen.... totdat ik zei;

Ze gaan dit toch niet pikken.

Het leek wel of hij wakker schrok, hij keek mij ineens aan!

En zei; Nee, dat gaan we niet, dit is te gek...

Het gaat steeds meer op een Nazi-systeem lijken!

Straks gaan alle hekken dicht en mag je je gaan afvragen

wie er nu gevangen zitten.

Allemaal opgesloten door de zieke geesten...

Versteend verstand en een koud hart...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com