Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Iets is nooit klaar, stop dan maar niet! (+ Schrijfstuk)

 



Stoppen is niet nodig...
Daarom tracht ik even in te gaan op de podcast van Jorn luka en Tijn Touber. In dat gesprek herkende ik mij helemaal!
Daarom was het voor mij soms net iets te heftig om het in 1x te bekijken.
Dat ik bijna alles herken daar ga ik niet te diep op in...
In feite kun je dat in mijn beide blogs herkennen...

Jezelf trouw blijven is heel belangrijk.
Maar tegelijkertijd is het belangrijk om dat wezenlijk te herkennen!
Schilderend jezelf trouw blijven is daar een goede oefening voor.




En dan staan voor wie je bent!


💚
Het groene Hart












1 opmerking:

  1. Als je weet,wie je bent,kunt je dat ook bij een ander herkennen. Soms vergeet ik dat en ben ik gewoon nijdig op zo'n "rotzak".

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com