Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Maar hoe gaan we verder?


Een foto komt later....nu dus!






 Even waren we opgelucht, we konden weer glimlachen

en een beetje liplezen als je gehoor wat minder was....

De meeste van ons hadden en vaccin genomen,

dus zou je verwachten had de gekte langzaam weg zou ebben.

Vanmorgen was er een plaatsvervangende huishoudhulp....

Ze hield haar kapje op en was gevaccineerd.

Langzaam aan vertelde zij haar verhaal, gelukkig konden we praten zonder conflict.

Daardoor besef ik wel beter hoe sommige mensen onder druk gezet worden...

Ze werd 'vrijblijvend' gedwongen zich te laten vaccineren.

Het verbaast mij steeds vaker hoe we eigenlijk allemaal onder druk staan!

Velen van ons zijn er al bekend mee hoe dat werkt op ons immuunsysteem

En wat dit doet met ons gezond verstand, trouwens ook met alles die wij werkelijk zijn!


Toch laten we dit gebeuren...

Op de achtergrond hoor ik Tijn Touber mediteren...



💚

Dus dan maar weer even het Groene Hart laten spreken







2 opmerkingen:

  1. Elke ochtend luister ik naar het praatje van Tijn Touber "Dag lieve mooie mensen".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig! Morgen komt er op dit blog een lang gesprek met hem...Op dit moment kijk ik ernaar.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com