Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Of het werkelijk de stress is weet ik niet....




 Zeer regelmatig zak ik ineens door de knieën... en soms weet ik mij toch staande te houden.

Want wie raapt mij op als ik lig?

Gisteren nog ging ik met mijn trendy rollator naar het grote winkelcentrum.

Voor de natuurlijke medicatie bij het Kruidvat en voor wierook bij de Casa...

Op de terugweg ging ik plat op de bek.. maar het was vooral mijn rollator die plat ging.

Zelf hield ik mij min of meer staande...er kwam een dame van de bloemenstal mij te hulp.

Dus ging ik weer verder alsof er niks aan de hand was... En zo kwam ik thuis!


En vandaag stortte ik weer bijna in...

Zonder QR code en zonder mondkapje.....

Erger nog, vandaag MOET  ik mee eten in in de groep!

Misschien doe ik gewoon niet open als er aangebeld wordt, want ik ben het hele gebeuren erg zat.

Onderdrukt worden door een zieke regering en daarbij ook nog eens door een verzorgend systeem!

ZOJUIST PLASTE IK WEER IK MIJN BROEK!

Ja, dat krijg je ervan..

Als er constant tegen je gezeikt wordt dan ga je vanzelf terug zeiken!



💚

Begrijp me niet verkeerd

want toch blijf ik van mensen houden!



2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me angstig,omdat het zo onverwacht is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is het ook...vandaar dat ik stop met Spijkerbed...Dank je!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com